Produkty

 

 

 

 

 

 

 

 


Technické dotazy

1. Odstranění konkurenčních antivirů

Uživatelé, kteří v minulosti používali produkty AVG, McAfee či Avast!, se mohou při instalaci produktu Kaspersky setkat s požadavkem na odinstalaci těchto konkurenčních produktů a to i v případě, že byl program již odinstalován. Pokud se s touto situací setkáte, stáhněte si jednu z níže uvedených aplikací pro kompletní odinstalaci konkurenčního antiviru z PC.

Aktuální verze odisnlatačních balíčků naleznete na adrese http://support.kaspersky.com/5979

Soubor stáhněte na pevný disk, rozbalte a spusťte. Dále se řiďte pokyny dané aplikace.

Odinstalace AVG [Ke stažení]
Odinstalace Avast! [Ke stažení]
Odinstalace McAfee [Ke stažení]

       Odinstalace ESET (ZDE)


2. Kaspersky se nechce aktualizovat

1. Test funkčnosti Internetu

  • Ve webovém prohlížeči (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, atp.) zobrazte stránku např. http://www.seznam.cz a z ní přejděte na některý z odkazů na ní uvedených.
  • Pokud se stránky bez problémů zobrazí, přejděte k bodu 2. Test dostupnosti aktualizačních serverů.
  • Pokud se stránky nezobrazí, jedná se o problém s připojením - kontaktujte svého poskytovatele Internetu.

2. Test dostupnosti aktualizačních serverů

  • Zadejte do webového prohlížeče adresu http://dnl-02.geo.kaspersky.com/
  • Pokud se nezobrazí normální webová stránka (prohlížeč hlásí její nedostupnost), je s největší pravděpodobností problém s DNS - v takovém případě kontaktujte svého poskytovatele připojení k Internetu.
  • Zobrazí-li se stránka normálně, spusťte aktualizaci produktu Kaspersky. Pokud opět nebude aktualizace korektně dokončena, pošlete nám výpis (v prostředí Kaspersky 2009 otevřete Zprávy, z menu vlevo nahoře vyberte Aktualizace a vpravo nahoře klikněte na Uložit). Připojte prosím informaci o operačním sysytému a verzi produktu Kaspersky.
  • Pozn. některé viry aktivně blokují přístup na internetové stránky výrobců bezpečnostních řešení a na Windows Update. Příčinou nedostupnosti aktualizačního serveru tedy může být i probíhající infekce.

 

3. Nástroj na odstranění Kaspersky Anti-Virus a Internet Security

V případě, že nedojde ke korektní instlaci či odinstalaci Kaspersky produktu, použijte utilitu KAVremover10. Postup odebrání produktu naleznete níže.

Použití odinstalační utility KAV Remover:

  1. Stáhněte si soubor kavremover.exe
  2. Spusťte soubor kavremover.exe
  3. Zadejte kód z obrázku
  4. Klepněte na tlačítko Odebrat
KAV Remover [Ke stažení]

KAVremover10 umožňuje odebrat tyto produkty:

  • Kaspersky Anti-Virus 6.0 \ 7.0 \ 2009 \ 2010
  • Kaspersky Internet Security 6.0 \ 7.0 \ 2009 \ 2010
  • Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Workstations
  • Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Servers
  • Pod OS 64-bit lze odinstalační utilitu použít pouze na produkt Kaspersky Anti-Virus 2009 \ 2010 a Kaspersky Internet Security 2009 \ 2010

 

 

KAVremover11

KAV Remover 11 [Ke stažení]

 

 

4. Nefunkční mapy na Seznam.cz 

Postup odstranění problému:

Mapy Seznamu je potřeba zadat do výjimek.

Postupujte takto:
• Otevřete prostředí Kaspersky
• Otevřete Nastavení (vpravo nahoře)
• Vyberte Centrum ochrany (ikona se štítem)
• Klikněte na Web Anti-Virus
• V pravé části klikněte na Nastavení
• Přejděte na kartu Důvěryhodné adresy URL
• Pomocí tlačítka Přidat vložte *mapy.cz* a *mapy.seznam.cz*
• Vše potvrďte OK

 

Kaspersky Anti-virus Logo
Copyright © 1997 - 2009 Kaspersky Lab.
All rights reserved. Industry-leading Antivirus Software